napisz do nas
logo

ROKO just fruit

ZBYSZKO COMPANY SA

To jeden z największych Fan Page polskich napojów! Profil od momentu założenia jest prowadzony przez nasza agencję i w bardzo krótkim okresie zdobył ogromną ilość fanów, co zdecydowanie wpłynęło na sukces sprzedażowy marki tuż po wprowadzeniu marki na rynek.

Profil marki ROKO na SnapChat ogląda ponad 6tys. unikalnych widzów! Stawia to nas na drugim miejscu wśród Polskich marek w grupie FMCG / napoje. Wynik jest efektem współpracy z Influencerami (Olciiak , iHanio, bohaterowie serialu „Szkoła” i inni znani i lubiani przez nastolatków).

pozostałe projekty

SEKRETY SŁODKIEJ KUCHNI

KRAJOWA SPÓŁKA CUKROWA

Profil Sekrety Słodkiej Kuchni jest oparty na inspiracjach kulinarnych, przepisach oraz prostych pomysłach na słodki poczęstunek. Całość wspieramy mini konkursami organizowanymi na wallu oraz większymi akcjami z dedykowanymi aplikacjami. 

Natomiast Instagram Polskiego Cukru jest kopalnią inspiracji deserowych, wzbudzających duże zainteresowanie użytkowników. #TwójSłodki Sekret to hashtag nawiązujący do tematyki i nazwy profilu „Sekrety Słodkiej Kuchni”, na którym poza ociekającymi pysznością zdjęciami pokazujemy również przepisy i cukiernicze triki  oraz  organizujemy konkursy.

 

LOYD

MOKATE SA

Mokate, to polskie przedsiębiorstwo oferujące gamę kaw, herbat i napojów czekoladowych pod markami: Mokate, Cappuccino, Babcia Jagoda, Minutka. Nasze działania skupiły się na promocji portfolio prestiżowej marki herbat – Loyd.

Magiczny profil herbat Loyd na Facebooku roztacza zmysłową aurę od pierwszego wejrzenia.Herbaty w otoczeniu różnego rodzaju atrybutów tworzą niepowtarzalny klimat ukazując magię codzienności w towarzystwie marki.

MELVIT

MELVIT SP. Z O.O.

Melvit, to jedna z najprężniej rozwijających się spółek w sektorze zbożowym. Jest wiodącym producentem płatków, kasz i otrębów. W swoim portfolio posiada takie marki jak: Melvit, Szczytno i LaChef. Profil marki prowadzony jest w sposób ściśle merytoryczny stawiający przede wszystkim na treści dotyczącego zdrowego trybu życia i takiego też odżywiania się.

PERFUMERIE DOUGLAS

PERFUMERIA DOUGLAS POLSKA SP. Z O.O.

Douglas jest wiodącą w Europie siecią salonów perfumeryjno-kosmetycznych. Posiada ponad 1700 sklepów w 19 krajach. Profil marki to jedna z najbardziej angażujących stron kosmetycznych na Facebooku. Codziennie, na bieżąco dodawane nowe posty przy stałej współpracy z salonami. Przeprowadziliśmy dziesiątki konkursów na wallu i w aplikacjach. 

Konto na Instagramie jest pełne kobiecych zdjęć w delikatnych aranżacjach. Każde z nich prezentuje dostępne w salonach produkty w ich rzeczywistym wyglądzie zarówno opakowania jak i podczas użycia.

VIVUS.PL

4finance

Strona  jednej z największych marek pożyczek krótkoterminowych w Polsce wymaga szczególnego podejścia. Tu są potrzebne nie tylko kreatywne formy komu-nikacji wizualnej, ale przede wszystkim odpowiednia moderacja i kontakt z użytkownikami.

GENERALNIE lubię podróże

GENERALI

GENERALNIE lubię podróże, to strona poświęcona ubezpiecze-niom w podróży  oferowanym przez Generali.  Naszą ideą komunikacyjną było stworzenie takiej komunikacji, w której  marka stanie się częścią opowiadanej historii, ale jej nie zdominuje.

VERONI MINERAL

ZBYSZKO COMPANY SA

Kobiecy profil, który przedstawia całe spectrum wód Veroni (od mineralnych, przez owocowe, aż po nowe wody funkcjonalne skierowane do osób aktywnych fizycznie). Za każdym razem dobieramy inspirujące elementy, które podkreślą właściwości produktu i zachęcą  obserwatorki do spróbowania wody. Veroni, to nie tylko woda, to styl życia.

ZAPLO.PL

4finance

Zaplo, to międzynarodowy produkt finansowy (pożyczki krótkoterminowe) grupy 4finance Group skierowany do osób planujących większe wydatki (tj. remont). 

CORNELIUS Kogut wśród piw

SULIMAR SP. Z O.O.

Polski Producent napojów, wina i piwa. Znany jest z Winiarni Winmar, Wytwórni Napojów Energetyzujących Son Of The Energy oraz Browaru Cornelius. W swoim piwnym portfolio ma takie marki jak: Cornelius, Trybunał, Kiper, Beczkowe, Polarne czy Beijing Gold.

Cornelius – kogut wśród piw jest bardzo oryginalnym profilem, prowadzonym za pomocą zabawnych, chwytliwych haseł. Taki pomysł na fanpage marki, wyróżnia Cornelius na tle konkurencji. Minimalistyczny styl oraz mocne copy jest naszą metoda na prowadzenie tej polskiej marki piwa smakowego, po które sięgają przede wszystkim kobiety ale i co zaskakujące coraz więcej mężczyzn.

DREMEL POLSKA

ROBERT BOSCH SP. Z O.O.

Dremel to ponad 85-letnia tradycja. Pierwszym produktem nowego zakładu była elektryczna ostrzałka do brzytew, urządzenie, które pomogło wielu klientom zaoszczędzić pieniądze. Aktualnie w fabrykach marki Dremel powstają urządzenia i narzędzia najwyższej jakości, które służą zarówno profesjonalistom, jak i majsterkowiczom. Nasz zespół odpowiada za prowadzenie komunikacji na kanałach social media oraz obsłudze konkursów w ramach portalu Pomysłodajnia.

SCHOGETTEN

TRUMPF MAUXION

Trumpf Mauxion Chocolates Sp. z o.o. to część jednego z największych producentów wyrobów czekoladowych – Ludwig Schokolade GmbH należących do  koncernu Krüger Group. Prawdziwie słodki profil, skierowany głównie do młodych ludzi. Na fanpage’u pojawiają się nie tylko grafiki, ale także autorskie zdjęcia przygotowane przez agencję.

PEKPOL

PEKPOL OSTROŁĘKA

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A., to jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego. Tradycja marki sięga już 40 lat, a w swojej ofercie mają wędzonki, kiełbasy cienkie i grube, parówki i mortadele, wędliny podrobowe i garmażeryjne oraz wyroby blokowe. Smakowite zdjęcia pysznych mięs i kiełbasek, propozycje ich przyrządzenia oraz ciekawostki kulinarne zyskują trzykrotnie większe zaangażowanie fanów niż miało to miejsce wcześniej.

ARRIGHI

INDEX FOOD

Strona Arrighi na Facebooku, to prawdziwie włoski świat inspiracji kulinarnych. Naszych fanów karmimy smakowitymi przepisami we włoskim stylu zarażając ich radością i otwartością.

3 CYTRYNY

ZBYSZKO COMPANY SA

Profil 3 cytryn jest pełny słońca oraz smakowitych cytrusów. Przekaz kierowany jest do młodych ludzi kochających muzykę i letnie imprezy. Całość utrzymujemy w bardzo muzycznym klimacie zgodnie ze strategią całej marki.

AA COSMETICS

OCEANIC

U podłoża powstania marki AA leżało dermatologiczne spojrzenie na skórę. Jest to pierwsza polska marka, która szukała rozwiązań dedykowanych skórze alergicznej i wrażliwej, a swoje produkty udostępniała w aptekach. Profil na FB to strona dedykowana kobietom, która opierała się na treściach  związanych ze zdrowiem (sport, jedzenie, motywacje, lifestyle).

FRITT

TRUMPF MAUXION

Owocowe gumy rozpuszczalne Fritt są ulubioną marką młodych–dorosłych, ceniących sobie intensywny, owocowy smak. Projekt ten to kolejna realizacja dla Trumpf Mauxion Chocolates, która jest właścicielem marki Fritt.

FIPREX - PUPILE POD OCHRONĄ

VET-AGRO SP. Z O.O.

Vet-Agro Sp. z o.o. to polski producent leków weterynaryjnych, preparatów biobójczych oraz innych produktów przeznaczonych dla zwierząt.

Stworzony przez nas Fan Page „Fiprex  - Pupile pod ochroną” zaskakuje fanów ciekawostkami o zwierzętach, wspiera adopcje psów i kotów poprzez współpracę ze schroniskami i bawi historiami
z życia zwierzaków i ich właścicieli.

AA MEN

OCEANIC

AA MEN to kolejny profil prowadzony dla firmy Oceanic, który skupiał komunikację wokół codziennej, męskiej motywacji (od aktywności fizycznych, przez pracę i wygląd). Komunikacje kierowana do mężczyzn charakteryzowała się ciemną tonacją kolorystyczną 

UNION INVESTMENT

UNION INVESTMENT

Stronę Union Investment TFI S.A. prowadziliśmy w sposób ściśle merytoryczny, opierający się na danych statystycznych i ciekawostkach branżowych przedstawionych w bardzo przyjaznej formie.

ZDROWY SENIOR

 

VALEANT POLSKA

Międzynarodowy koncern Valeant Pharmaceuticals International, Inc, pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Dbanie o zdrowie najbliższych jest kluczowe, tym bardziej powinniśmy wspierać ich zdrowe nawyki. Komunikacja dotyczyła przede wszystkim poprawnego odżywiania seniorów ze wskazaniami istotnych składników w posiłkach oraz dopasowanej do wieku aktywności fizycznej.

INVIMED

INVIMED

InviMed to największa w Polsce sieć klinik leczenia niepłodności, obecna na rynku od 2001 roku. Dziś InviMed to 6 specjalistycznych placówek – 5 klinik: w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdyni i Katowicach
oraz filia w Bydgoszczy. Komunikacja wspierająca klinikę leczenia niepłodności InviMed oraz form edukacyjnych dotyczących  metod zapłodnienia z komórkami dawczyń, fakty i mity o invitro, zabezpieczenia płodności (nowotwory).

METROPOLITAN PARK

PARK POINT SP. Z O.O.

Metropolitan Park jest nowym osiedlem, którego inspiracją są największe światowe miasta. Miejsce to wychodzi naprzeciw osobom, które potrzebują spokojnej okolicy oraz dobrego połączenia z centrum miasta. Każdy z budynków nosi nazwę najpiękniejszych miast świata  - Nowy Jork, Rzym, Londyn oraz Paryż. Jako agencja byliśmy odpowiedzialni za komunikację na kanałach social media, Internecie, OOH oraz BTL.