napisz do nas
logo

STRONA CORNELIUS

Klient

Sulimar Sp. z o.o.

Projekt

Cornelius – kogut wśród piw, to hasło, które wyznacza nam cel w naszej codziennej pracy nad obecnością marki w Internecie. Gama oryginalnych smaków Corneliusa to w 100% naturalne i zdrowe produkty. Każdy smak Corneliusa to osobna opowieść o warzelnictwie i najlepszych dodatkach, to historia romansu tradycyjnego browarnictwa z nowoczesnym spojrzeniem na piwo i jego miłośników. W ramach wygranego przetargu byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie i realizację koncepcji projektu strony www.

pozostałe projekty

TRZY STRONY ŻYCIA

Klient

ZBYSZKO COMPANY

Projekt

Każda kobieta ma wiele twarzy i wiele stylizacji na różne okazje. Inaczej wygląda w pracy czy w eleganckiej odsłonie, a inaczej w domowym zaciszu. Na tej podstawie stworzyliśmy konkurs, w którym uczestniczki przesyłały zdjęcia swoich stylizacji dopasowanych do trzech różnych okazji. Do wygrania było wielkie wyjście na Galę z Martą Żmudą Trzebiatowską oraz bon o wartości 1500 zł.

APLIKACJA ROKOMOJI

Klient

ZBYSZKO COMPANY

Projekt

ROKOmoji opiera się na koncepcji spersonalizowanych emotek Emoji, które popularnie używane są w codziennej komunikacji nie tylko przez grupę docelową napoju ROKO JUST FRUIT. Chcemy, aby młode pokolenie przekazywało i pokazywało emocję dzięki klawiaturze ROKOmoji. Dodatkowo stworzyliśmy nakładki ROKO na Snapchat nawiązujące do aplikacji.

SŁODZIAKI PRZEDSTAWIAJĄ

Klient

POLSKA SPÓŁKA CUKROWA

Projekt

Pod tym hasłem marka Polski Cukier przeprowadziła ogólnopolską kampanię promocyjną opartą o działania w telewizji (gotowanie w Pytaniu na Śniadanie), prasę (segment kobieco-poradniokowy) oraz Internet (w tym social media, działania z blogerami, kampanię na portalach kulinarnych i parentingowych). Dopełnieniem całości był konkurs „Słodziaki Gotują”, w którym uczestnicy przesyłali przepis zawierający określone produkty Polskiego Cukru wraz ze zdjęciem gotowej potrawy.

VERONI STYLE

Klient

ZBYSZKO COMPANY 

Projekt

Veroni Style to bezpłatna aplikacja, która generuje kody rabatowe w wysokości 40% na zakupy w sklepie Answear.com. Wystarczyło oznaczyć się w jednym ze sklepów posiadających w asortymencie  produktów Veroni i zrobić im zdjęcie, a kod rabatowy czekał już na wykorzystanie.

Kampanię wspierała piosenkarka i blogerka modowa – Honorata Skarbek, która przygotowała gotowe sety ubraniowe  oparte na kolekcji ze sklepów Answear.com.

MyZOO

Klient

FIPREX

Projekt

Stworzyliśmy niezastąpioną aplikację – serwis społecznościowy – dla miłośników zwierząt o nazwie MyZoo, która jest kompleksowo wyposażoną platformą przeznaczoną zarówno dla osób prywatnych jak i lecznic dla zwierząt, sklepów zoologicznych oraz salonów pielęgnacyjnych. Jej funkcjonalność pozwalała na stworzenie profilu pupila, czy lecznicy weterynaryjnej skupiając w jednym miejscu wszystkie, przydatne informacje dla posiadaczy zwierzaków.

Przy okazji akcja wspierała profilaktykę przeciw pchłom i kleszczom w schroniskach, dostarczając preparaty Fiprex.

NEOPERSEN

Klient

SANDOZ

Projekt

Tworząc stronę NeoPersenu myśleliśmy o miejscu, w którym każdy człowiek może się zrelaksować. Padło na domowe zacisze, wolne od zmartwień i stresu. Poszczególne podstrony – stały się pokojami terapeutycznymi przedstawiającymi popularne sposoby odzyskiwania równowagi: poprzez wyciszenie oraz poprzez ekspresję – tak zwane wyżycie. W każdym z pokojów marka obecna jest nie tylko jako ekspert w warstwie copywritingu, ale też w odniesieniach wizualnych. Będąc na stronie możesz wsłuchać się w relaksacyjną muzykę, obejrzeć odprężające filmy, przeczytać artykuły na temat stresu, posłuchać audiobooków, a także zagrać w rozluźniającą grę.

ZDROWY SENIOR

Klient

VALEANT

Projekt

Stworzyliśmy stronę internetową Zdrowy Senior dedykowaną osobom w podeszłym wieku i ich opiekunom. Można tam było znaleźć treści edukacyjne  dotyczące żywienia, aktywności fizycznych oraz stylu życia, ale również porady prawne (dotyczące ulg dla seniorów, czy tego jak wybierać domy opieki). Strona pozwalała również na znalezienie najbliższej w swojej okolicy przychodni czy sprawdzenie opisu leku z naszej bazy.

PORADNIA DR URGO

Klient

BIO-PROFIL

Projekt

Launch marki URGO na polskim rynku.

Celem kampanii było wsparcie sprzedaży, budowa potrzeb konsumpcyjnych, edukacja i zaangażowanie kobiet w wieku 25+.

Pod hasłem: „Zasługujesz na ulgę, zasługujesz na URGO!” stworzyliśmy kampanię banerową promującą produkty i 6 filmów. Kreacje przekierowywały na edukacyjny, przygotowany przez nas, Landing Page będący wirtualną poradnią Dr Urgo.

METROPOLITAN PARK

PARK POINT

STRONA KORPORACYJNA

WEALTHON PRESTIGE

LANDING PAGE 

PPL KORAL

LANDING PAGE

INDYKPOL